מערכת קול סנט פותחה כמענה לצמיחה של מוקדי המענה הטלפוני בכל החברות המספקות שירותים. call center מגיעה עם אפשרות התאמה אופטימאלית ומציעה מבחר תכונות ותוכנות אשר נועדו לשם ייעול של פעילות המוקד הטלפוני. במחקרים שבוצעו בנושא נמצא, כי מערכת זו משפרת באופן משמעותי את תודעת השירות של החברה והופכת את פעילות המוקד להרבה יותר אפקטיבית לעומת, הפעילות הטלפונית ללא המערכת.
מאפיינים בולטים של מערכת call center
מערכת call center מאפשרת להפיק דוחות בקרה בזמן אמת על מנת לתעד את הפעילות של המוקד. באמצעות עמדת מפקח שהיא כוללת, היא תציג דוחות בקרה על פי מגוון חתכים וצרכי בקרה. מענה קולי אינטראקטיבי אשר הנו חלק בלתי נפרד ממערכת זו, מסייע לנתב את השיחות באמצעות זיהוי המשתמש. קיצור זמן המתנה ומענה יעיל יותר מתאפשר בזכות התכונה הייחודית הזו, ביצוע הפעולות בשירות עצמי ובצורה אינטראקטיבית, הוא מאפיין נוסף של מערכת call center.
תכונות ייחודיות של מערכת call center
מלבד מה שצוין כאן כבר, מערכת קול סנטר מנתבת בצורה חכמה את השיחות הנכנסות ומתממשקת למערכות התפעול וניהול הלקוחות שעימן עובדות החברות אשר מספקות שירותים טלפוניים ללקוחותיהן. אפשרות להקליט את השיחות לצרכים משפטיים ועל מנת לבצע עסקאות בחתימה טלפונית, מערכת מסרים מרכזית אשר מאפשרת לקבל ולשלוח הודעות דואר אלקטרוני, הודעות סמס והודעות למענה הקולי, מקלים על התפעול של המוקד הטלפוני.
מאפיינים של עמדת מפקח של מערכת call center
עמדת מפקד המוגדרת על ידי המערכת, מציגה בזמן אמת את המצב של נציגי השירות את כמות השיחות הנכנסות, את כמות הממתינים בתור ואחוז השיחות הנוטשות. בנוסף, עמדה זו מאפשרת האזנה לשיחות, לשלוח הודעות כתובות לנציגים תוך כדי שיחה וגם להפיק מגוון דוחות לצרכי הבקרה.
אז אם אתם רוצים לשדרג בצורה משמעותית את המענה הטלפוני בארגון או בית העסק שלכם, זה בדיוק הזמן לפנות ולקבל פרטים נוספים אודות המערכת האיכותית הזו, על מנת לרכוש את מה שאתם נדרשים לו ולספק מענה טלפוני אמין ואיכותי לכל פונה.