תנאי להצלחה במציאות תחרותית – השקעה בשירות לקוחות
כשאנחנו פותחים עסק פרטי ורוצים להצליח במציאות התחרותית התובענית המאפיינת את שוק העסקים הפרטיים בישראל, במה אנחנו בדרך כלל משקיעים? באופן כללי, ההשקעה המובנת מאליה היא השקעה במוצר איכותי – בין אם מדובר במוצר של ממש ובין אם בשירות כלשהו. עם זאת, במציאות התחרותית המאפיינת את השוק הישראלי ניתן להיות בטוחים שלא רק לכם יש מוצר איכותי. במקרים רבים מה שיכול להבדיל בין עסק מצליח שמתרומם לגבהים חדשים ובין עסק מדשדש שנסגר לאחר תקופה, הוא ההשקעה של העסק בשירות הלקוחות – ובמענה הטלפוני של העסק כמרכיב מהותי של זה.
באילו תכונות מתאפיין מענה טלפוני איכותי ויעיל?
המענה הטלפוני של העסק, אם כן, מהווה חלק משמעותי בהצלחה של כל עסק – אבל מה הופך מענה טלפוני למענה איכותי? בתור התחלה, ברור כי בכדי לעמוד בסטנדרטים של שירות מענה אנושי הוא הכרחי ללקוחות שלכם – ולא מענה אוטומטי ומסורבל שבעיקר מרתיע לקוחות קיימים ופוטנציאליים. שירות מענה אנושי לעסקים חייב להיות מענה מהיר בזמינות גבוהה, לעמוד בסטנדרטים גבוהים של אדיבות ושל תודעת שירות, ולדעת גם לתת מענה מקצועי ורלוונטי ללקוחות השונים. ברור מאליו, אם כן, שמדובר במשימה לא פשוטה – וכדאי לפנות לשירות מענה אנושי מקצועי בשביל לעמוד במשימה זו.
עסקים שרוצים להשקיע בשירות לקוחות – פונים לשירות מענה אנושי
שירות מענה אנושי מבטיח שבכל תנאי ובכל עת שתחפוץ העסק שלך ייתן ללקוחות המתקשרים אליו מענה אנושי איכותי בתודעת שירות גבוהה. שירות מענה אנושי הוא שירות חיצוני שאליו מנותבות השיחות לעסק שלך בזמנים לפי רצונך וכך למעשה שירות מענה אנושי חוסך לך הוצאות לא קטנות של מזכירות ושל מענה טלפוני פנימי שהוא משימה לא פשוטה כלל וכלל.