במידה ואתם מפעילים עסק או ארגון, יש להניח שיש לכם לא מעט לקוחות שמבקשים ליצור אתכם קשר טלפוני. כיום, הקשר הטלפוני הפך להיות שם דבר ומשתמשים בו רוב הלקוחות בישראל. נכון שיש גם דרכים נוספות ליצור קשר, ומבחינה זו האינטרנט הופך להיות כלי רב עוצמה – אך עדיין, אין תחליף עבור מענה טלפוני, שהוא מענה אנושי אישי, דבר שחשוב ללא מעט אנשים. יש להבין עד כמה מענה טלפוני הוא קריטי בימינו, ואיך הוא יכול להשפיע לעומק על העסק שלכם.
הכל מתחיל ונגמר במענה
כאשר אדם יוצר קשר עם מוקד של מענה טלפוני הוא מצפה לקבל שירותי אישי שיותאם עבורו. בין אם מדובר על תקלות טכניות במוצר של החברה, רצון להצטרף לשירותי החברה, או קבלת מידע מסוים – הוא תמיד יצפה שהמוקדן יספק לו את המענה התומך המלא. אנשים שיצרו קשר עם מוקדים של מענה טלפוני וקיבל ושירות בעייתי או בינוני, יכולים לוותר לחלוטין על שירותי החברה, או להשאיר תלונות רבות באינטרנט – והדבר כמובן פגוע באופן אנוש בתדמית החברה שלכם. יש חברות שלמות שהאמון בהן נהרס, משום שלא סיפקו מענה טלפוני יעיל ואיכותי, וכמובן שחבל שכך. לכן, אם עתיד החברה שלכם חשוב לכם – השקיעו במיוחד במענה הטלפוני, ותוכלו לספק שירות יעיל וממוקד.
מה צריך בשביל מענה יעיל?
שימו לב כי מענה טלפוני הוא לא בהכרח עניין של כמות המוקדנים שלכם. יש גם את מדד האיכות שהוא קריטי. עליכם לוודא שהמוקדנים שלכם יהיו איכותיים, יהיו נעימים, יהיו בעלי סבלנות רבה, ולא יתרגשו גם מלקוחות כועסים או עצבניים. הדבר יאפשר לכם לבנות צוות תמיכה טלפוני שיהיה איכותי במיוחד, וילווה אתכם לאורך זמן.