סקירת מרכזיות טלפונים עם ממשקים חדישים
היום כבר אין כל ספק כי לב ליבו של השירות הטלפוני של כל בית עסק בכל תחום שהוא הוא לא אחר מאשר טיב המרכזיה אשר פועלת במקום. האמת היא כי ניתן לומר בבירור כי מרכזיות אנאלוגיות והיברידיות הולכות ונעלמות מן העולם ואת מקומן תופסות כיום מרכזיות טלפונים הפועלות בשיטות הענן וה-IP. המרכזיות החדשות מעניקות סביבת עבודה מתקדמת ברמה הטכנולוגית עבור העובדים ואת המענה המקצועי עבור לקוחות החברה. שילוב של כל היתרונות הכלולים בתוך מרכזיות טלפונים חדישות, מסייע ליצור תדמית מקצועית ולנצל את מלוא הפוטנציאל של ההקדמה הטכנולוגית.
מרכזיות שונות עבור השימוש הביתי
לצד מרכזיות טלפונים המיועדות עבור השימוש העסקי, ניתן למצוא היום גם מרכזיות המיועדות לשימוש הביתי. מרכזיות אלה לא מצריכות התקנה של מערכת בתוך הבית ומאפשרות לכמה שלוחות לפעול במקביל. זה מעניק נוחות בעיקר למשפחות מרובות ילדים ומוזיל באופן משמעותי עד למזעור כמעט מוחלט, את הוצאות התקשורת הסלולארית.
מרכזיות שונות למוקדי טלפונים גדולים
מרכזיות טלפונים עבור הארגונים הגדולים, שהפעילות שלהן מושתתת על פעילות נרחבת של מוקד השירות, כוללות ממשקים ייחודיים וביניהם תוכנת קול סנטר שמאפשרת שליטה ובקרה באמצעות כלים נוחים לשימוש. תוכנת קול סנטר שמותאמת במיוחד עבור צרכי המוקד, לא רק תנתב את השיחות ותציעה מערכת בקרה אחר שיחות יוצאות ונכנסות, אלא גם תפיק דוחות, תקבל הודעות סמס ומיילים באותו הממשק ותקפיץ חלונות מתוך מערכת CRM על מנת להעניק לנציג את הכלים הדרושים לייעול המענה הטלפוני.
מרכזיות טלפונים עבור חברות קטנות עד בינוניות ללא מוקד טלפוני
מהיום גם חברות קטנות עד בינוניות יכולות לספק ללקוחותיהן מענה מקצועי בזכות מרכזיות וירטואליות שמאפשרות ניהול של מספר שלוחות וניתוב של כל השיחות הנכנסות. הרושם שייצרו מרכזיות טלפונים מהסוג הזה ואיכות השימוש בתחום השירות והתקשורת פנים, יאפשרו גם לחברות קטנות ובינוניות לייעל את פעולתן. הסוד לבחירת מערכת הטלפוניה המתאימה לצרכי החברה נמצא בהגדרת הצרכים ובבדיקת ההצעות של כמה ספקי שירותי הטלפוניה על מנת לבחור את הטוב ביותר.