אחת השאלות אשר מעניינות בעלי עסקים רבים נוגעת במחיר של שירות המענה הטלפוני. רגע לפני שמקבלים מידע על המחיר של שירות מענה טלפוני חשוב לדעת מהו השירות, כיצד הוא מתבצע ומה מקבל העסק בתמורה למחיר שהוא משלם. המענה עצמו מותאם באופן אישי לכל בעל עסק, חברה או ארגון וככל שמבצעים התאמה טובה יותר לעסק כך המחיר נחשב לנמוך יותר כיוון שהעסק מרוויח מהמענה.
כמה עולה השירות
חשוב להבין כי השירות של המענה הטלפוני יכול לעלות לכל עסק עלות שונה כיוון שבוחנים באלו שעות המענה יפעל, לכמה שיחות המענה צפוי לענות וכן מה הצורך של העסק עצמו.
למידע נוסף לחץ כאן – מענה טלפוני מחיר
מה מרוויח העסק מהמענה
בבחינת מידע על מענה טלפוני יש לבחון גם מה מרוויח העסק מהמענה. בין היתר מרוויח העסק:
- מענה בשעות שהעסק סגור – העסק לא יכול לתת מענה כשהוא פתוח אלא אם הוא משתמש בשירותי מענה טלפוני. בחינת הסוגיה של המחיר מענה טלפוני צריכה להיבחן ביחס למה שמקבל העסק ובמקרה זה הוא יכול לתת מענה גם כשהוא סגור או לא פנוי לתת מענה.
- מענה בשפות שונות – פעמים רבות בוחרים העסקים לתת מענה טלפוני בשפות שבעל העסק עצמו אינו דובר. כאן העסק מרוויח עוד לקוחות שהוא לא יכול להגיע אליהם בלי להיות דובר השפה.
- מענה בלי להחזיק עובדים בעסק – בבחינת מענה טלפוני יש להביא בחשבון את היתרונות והרווח של העסק. כיוון שמדובר במענה שאותו נותנים במיקור חוץ הרווח לעסק גדול מאד. העסק יכול לתת מענה בלי להחזיק עובדים בתוך העסק, בלי להכשיר אותם ובלי לדאוג לפקח עליהם ועם זאת הוא מרוויח את היכולת לתת מענה מושלם לאורך כל השעות שהוא רוצה בכך.