רמי לוי הביא לתודעת הציבור שאפשר לעשות שינוי בהרגלי הקנייה ועשה מהפכה של ממש במחירים של מוצרי הצריכה. אך לא שם מסתיים המסע של האיש הזה, כאדם עם שאיפות רבות אימץ אליו גם את תחום הסלולר ולמרות הזמן הקצר הוא קוצר הצלחות ומראה לכל שאר המתחרים שאפשר גם אחרת. כחברה שמובילה שינוי בעולם התקשורת הסלולארית וצריכה לתת שרות לאלפי אנשים הופעל מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי שעושה עבודה נפלאה מרגע הקמתו.
הסוד של חבילות תקשורת זולות
מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי החל לתת שירות לקהל לקוחותיו בסוף שנת 2011. היכולת של החברה להוזיל מחירים ולהציע חבילות תקשורת בזיל הזול טמונה בעובדה שהחברה קנתה דקות שיחה, הודעות SMS ונפחי גלישה בכמויות עצומות מחברת פלאפון במחיר רצפה ולכן זה לא פלא שהטלפון בשירות לקוחות לא מפסיק לצלצל ולקוחות לא מפסיקים להתחבר לשירות.
ייחודיות בשירות
תחום התקשורת הסלולארית מפתיע כל פעם מחדש ועוד ועוד פתרונות תקשורת מתפתחים. הגדילו ועשו בחברת התקשורת של רמי לוי והיום מוקד שירות הלקוחות של החברה מציע לקהל לקוחותיו החרדיים סמארטפון מתקדם בפיקוח, דבר שלא היה כמותו בארץ. מעבר לשירותים ייחודים אלו המוקד מציע שירותי ביטוח לנייד כולל מעבדות תיקון ברמת מקצועית גבוהה.
לתת שרות מכל הלב
חברת התקשורת של רמי לוי כבר מזמן לא מקומית וסניפיה מפוזרים בכל הארץ ובמגמת עליה מתמדת. לחברת רמי לוי שירות לקוחות הממשיך לקלוט אנשים שייתנו מענה מסביב לשעון בנושאים שונים כדוגמת: פתרון לקו לא זמין, ניתוקי אינטרנט, שירותים בינלאומיים, מתן רשימה של סניפי הרשת כשצריכים לתקן מכשיר וכו'. מסתבר שמדובר בחברה מהפכנית שעוד הולכת להפתיע את כולם בעתיד.